SERVEIS I ÀREES DE RECERCA

INTEGREM TOTES LES ETAPES D’UNA INVESTIGACIÓ:

L’Institut Feedback de Recerca Aplicada, ens enorgulleix oferir una àmplia gamma de serveis d’estudis de mercat per proporcionar als nostres clients una comprensió profunda de l’entorn on operen. El nostre compromís amb l´excel·lència ens impulsa a explorar diverses àrees de recerca per facilitar informació rellevant i estratègica. A continuació, detallem les nostres àrees d’enfocament principals:

INVESTIGACIÓ POLÍTICA

Des de sondejos d'opinió fins a anàlisis detallades d'estratègies de campanya. No es tracta només de vots; es tracta de comprendre l‟essència de les decisions. Desenvolupem estratègies basades en dades sòlides, analitzant les estratègies de campanya, les tendències polítiques i les oportunitats clau per assolir l'impacte desitjat.

  • Estimacions electorals
  • Estudis pre i post electorals
  • Estudis autonòmics i municipals
  • Tracking electoral
  • Imatge i posicionament de líders políticsl

INVESTIGACIÓ EN VALORS I ACTITUDS / ESTUDIS SOCIOLÒGICS

L'autenticitat és la moneda més valuosa al món actual. Amb els nostres estudis sociològics, aprofundim en els valors i les actituds que defineixen els ciutadans. Proporcionem una guia per construir connexions genuïnes, revelant no només allò que la gent pensa, sinó també el perquè.

  • Estudis de satisfacció
  • Estudis d'opinió pública
  • Necessitats i demandes ciutadanes
  • Coneixement i valoració de serveis

INVESTIGACIÓ EN PAUTES DE CONSUM I SATISFACCIÓ DE CLIENTS

La investigació de mercat no és només números, sinó històries. Els nostres estudis de màrqueting van més enllà de les estadístiques per crear narratives de consumidors. Desxifram els patrons de consum, identifiquem les claus emocionals que impulsen les decisions de compra i proporcionem estratègies per posicionar la teva marca al cor dels teus clients.

  • Imatge i posicionament de marca
  • Test de producte i/o marca
  • Hàbits de consum

INVESTIGACIÓ EN TENDÈNCIES I GUSTOS MUSICALS

Explorem el món de les tendències i gustos musicals mitjançant el nostre servei de Music Test. Aquest servei no només revela les preferències musicals actuals, sinó que també anticipa les tendències emergents, proporcionant als nostres clients un avantatge estratègic a la indústria de l'entreteniment.
PROGRAMA KITDIGITAL COFINANCIADO POR LOS FONDOS NEXT GENERATION (EU) DEL MECANISMO DE RECUPERACIÓN Y RESILIENCIA.